Nej nu ska jag duscha... gud va jobbigt att gå dit.

Okej nu har jag inte skrivit på få se här 28timmar vilket är en himla massa minuter och en himla massa jäkla fler sekunder men iaf så börjar dagen men
Mamma- Vars är du!!!
Jag- Men jag sover!!!(jag hatar att bli väckt av telefonen så ni kan ju gissa gur glad jag lät)
Mamma- Jag står här ute nu klockan är 10 över.
Jag- MEN ÅÅH 2min.
Och ta me tusan de tog 2min sen satt jag där i bilen.
Sen på sjukhuset så fick jag samma kille som på vårdcentralen liksom vad är oddsen för de? Jag fick även en kort och tjock läkare som sa ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖööÖööÖman.
Sen har även jag och Amanda bevisat att man kan roa sig länge på Åhlens bara man är trött och inte orkar gå snabbare än en halt mungo som pappa skulle ha sagt.


Och för er som är blinda har jag gjort en till.

Och för er som fortfarande är för blind för att se säger jag bara jag bryr mig inte.

Kommentarer
LYDIA

sv: Va, fotade när??........

2010-11-17 @ 11:57:39
Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback