Om ingen hostar upp en miljon

Jag har ett problem ett STORT problem!!
Något som jag alltid har drömt om är att bli dansare ganska logiskt eftersom jag har dansat sen jag var liten och nu går dansgymnasiet. Jag är van att dansa X antal gånger i veckan och jag hade inte(jag vill inte) klara mig utan de.
Nu när vi håller på med sceniska och det är enbart dans på schemat så har jag insett att det verkligen är det här jag vill göra iaf i några år till för jag är inte redo att släppa det ännu. Så igår på mitt utvecklingssamtal pratade jag och Ingrid om skolor och jag strök den morderna dansskolan i Danmark på en gång eftersom de va äckelmodern då man typ ska klä av sig och kalla det dans,USCH!
Men vi pratade även om Balettakademin i Stockholm och Göteborg och att ta ett förberedande år vilket jag känner att jag behöver men problemet är bara det att vare år på balettakademin går på 41 000kr och utbilningen är 3år + ett förberedande så 41 000x4= 164 000kr + någostans att bo och så måste man ju leva också.
Men jag kan inte bara ha 1 termin kvar och sen är det över jag är inte redo för de än....


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback