Nu vill jag sova men jag orkar inte gå till sängen

Jag behöver någon som kan komma och styra upp mitt liv typ fixa alla grejer jag inte orkar när jag kommer hem, komma ihåg allt jag ska komma ihåg, laga mat åt mig för jag börjar bli less på yoghurt, köra mig hit och dit, massera mig osv (fortfarande Söfia du vet de viktigaste)
Men ÖJ HÖRU EEY YO Vad gör du i helgen Såfia? Ska vi inte grilla jag har kvar allt vi köpte ;D 
+ att vi typ kan åka skrana eller något, sjukt rooooligt.

Hmm kan det finnas ett samband mellan att jag aldrig skriver inlägg längre och när jag gör de står det "Idag har jag repat och gått över skoltid med 40timmar" och att mina läsare försvunnit, Hm?
Men jag har liksom ingenting annat att skriva om så ELLER JO jag var ju tusan hjärnan bakom ett projekt idag ingen annan förstod och så stod jag där och ba "blabalbalablabal" och så vart de prefekt och med de ville jag säga "Tack och hej sov så gott jag är inte så dum som jag ser ut"


Kommentarer
mamma

Ni kan ju alltid spela BUZZ till korvgrillningen sen kan jag erbjuda skjuts på torsdag

2010-11-23 @ 07:58:04
sofia

JAG VILL ÅKA SKRIDSKOR OCH SKRANA!

2010-11-23 @ 16:24:08



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback