Tåget är ju för kort


-Jag fick bara G i bild
-Konstigt det tog dig ett halvår att rita en boll och en säl.


USCH, Här sitter jag och låter aahohhiiiioohohhoooohaah för jag bränner mig på mina ketchupdränkta makaroner och ser på något charmigt program TRODDE JAG JA. Nu skakar jag för jag är så jäkla rädd.
Det var en tjej/kvinna/ung tant/dam som satt i sin soffa hemma och sen ser hon blodspår på marken så hon följer spåret som leder till köket där det ligger en kock dödad och de va blod överallt men så fort hon tittade ner på han så öppnade han ögonen och POFF så hade han en blomma i handen och började sätta sig upp och sträckte ut handen som att han skulle ge hon blommar.
USCH VA ÄCKLIGT!!! Jag vill inte sova, jag vågar inte sova.

 

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback