Vad ska vi göra idag tro? Reeeeepa

Nä alltså nu har de gått för långt hur länge ska spotify ha Girls 1st reklamen med den där j*vla tjejen som ska bli fotograf? Kan man ha nå mer strörande röst eller? Jag önskar att hon bara kunde bli stum tänk så mycket bättre allt hade blivit....
Annars har jag typ ingenting att berätta jag repar,repar och repar fast igår hade vi en lektion med Karin och det vill vi ha mer av.
JOO, Igår åt jag och Julia på subway och killen som jobbade där va så urform han kanske hata snö,hans tjeje hade just gjort slut, hans bil startade inte, han skulle egentligen vara ledig, han var hungrig?? Ja iaf så fick inte Julia välja bröd utan han valde åt hon, han frågade ALLA om dom ville ha sin macka värmd utom jag och Julia och sen när jag sa de han ba "SÄG DE I BESTÄLLNINGEN" sen skulle han hä på sallad och jag sa bara sallad och gurka men han började slänga på paprika,lök o lite smått och gott sen fick han ur sig ett OOH NEJ och tog sallade med handen och slängde över till Julias..Hahhaha!
+ att jag fick äckligt mycket peppar jag tycker inte om peppar.

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback