BARNKALAS!!

Igår på barnkalaset var de godisjakt,korvgubbe,sång,presenter och en himla massa spring. Själv vart jag legoansvarig så jag satt och försökte få ihop nå monster. Jag var ganska duktig så jag tror jag har hittat mitt blivande yrke.
Tänk om man hade lika mycket energi som 6åringar?  Det är helt sjukt hur mycket dom springer jag förstår inte hur dom orkar för dom äter ju som myror. Sen gör som likadant dom alla andra fastän dom kanske hatar de, dom kan ju lätt stå och titta in i en vägg i 4timmar bara för att någon annan gör de sen när man frågar "jaha tycker du det är roligt att titta in i en vägg?" "Nej jag hatar de" man ba jaha men ovärd du är då som har slösat bort 4timmar sådär då.



Han vart nöjd över tårtan.

Kolla ballongen han fick av oss :D

Fin sång för födelsedagsbarnet (av jag och Peder)

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback