Just the way you are

Kvällen var rolig om man tar bort några stunder jag förstår verkligen inte poängen med att förstöra allt så där men jag och Sofia fick öva våra psykologskills ännu en gång och tjaa man är väl ganska bra.
Kvällen bestod iaf av väldigt mycket sång,skratt,limbo som jag vann,gå ner i brygga(jag klarade de), gitarrspelande och lek med BALLONGER! Vad ni än gör så köp inte ballonger på ÖB dom small så fort man tittade på dom eller råkade peta med lilltån så dom hamnade på taket.


Av mig fick hon ett fotoalbum med massa bilder från saker vi gjort tillsammans. Synd bara att ingen av oss kan bli fin på bild.




Kommentarer
Camilla

Men Josse, du måste ju lägga ut bilden på Håkan!

2010-10-17 @ 13:26:22



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback