Längst upp på google

Gissa vem som gick upp först på en lördag? Jo samma person som går upp först alla andra dagar. Jag förstår inte varför folk säger att jag inte skulle kunna bli brandman jag går ju upp innan tuppen.
Idag ska iaf jag och Jessica fara till stora staden och shoppa och sen ikväll bllir de värsta festen hos Håkan Hasselhoff, Grattis i efterskott jag tänkte skicka ett sms men jag gjorde ju som inte de men som man brukar säga de är tanken som räknas.

Jag skulle kolla hur hasselhoff stavades så jag googlar på håkan hasselhoff (fråga mig inte varför de vart ba fel) men då kom iaf de här upp


Håkan "Hasselhoff" Andersson, hann med att rädda en drunknande norska under semestern, HJÄLTE! Mmm tonfisksallad första dagen ...


Kram Josse

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback