Nu är de fredagsmys

Nu sitter jag här på liljaskolan expedition,äter godis och väntar på att Sofia ska komma tillbaka från vårdcentralen. Stackarn vart påkörd igår och har problem med nacken, jag håller alla tummar jag har(2st) för att de ska gå bra. Men än så länge har hon inte ens fått komma in "Du skulle ha bokat en tid" JAA förlåt hon skulle helt klart ha bokat en tid i förväg....PUCKO....
Hmm undra om dom får ha spotify på den här datorn?? Nixpix nada spotifya, tan mal I como musica.
Man håller väl på att öva spanska inför Bolivia.

Jag- Har ni webbkamera på den här datorn.
Mamma- På ica har dom daim go bitar.

Kram Josse


Kommentarer
Iza

VA? Blev hon påkörd?! Vad drabbas ni av för olycka egentligen? Hmm... Vad har ni gjort för att få så dålig karma........ hahaha

2010-10-15 @ 13:21:20
Blogg: http://izaspjoller.blogspot.com/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback