Snart bryter jag ihop och grinar!

Jag är så stressad så jag inte känner mig stressad vilket betyder att jag inte gör någonting vilket gör mig ännu mer stressad, Jag kommer snart bryta ihop och börja grina och aldrig sluta.
Projektet:
Koreografera 2danser, lära ut dom och samtidigt lära mig typ 5danser tror jag de var tills v.43
PA100:
Göra 2enkäter, läsa om vad fördomar kommer ifrån osv och även göra en hel balettlektion
SvB:
Nationellaprovet kan gå och döööööööö men ska iaf hålla ett tal (Som jag fortfarande inte förstår)
MatteC:
Kan också gå och döööööööö men har iaf prov på måndag och jag kan matten ungefär lika bra som jag kan åka skridskor alltså typ inte alls.
Sofias18årsfest:
Som ska vara på lördag men just nu ser de ut som att de är på gatan så jag skulle behöva ett hus.

Aja snart börjar jag väl grina eller går in i väggen eller så går jag i ide med alla björnar men det är iaf snö ute och det är UNDERBART!


Kram Josse

Kommentarer
sofia

alltså om du fixar min lördag ska jag älska dig i all evighet, vara din slav, du kommer bli min gud, jag kan dansa på scenen i liljaskolans matsal, jag kan GÖRA VAD DU VILL! VAD SOM HELST!

2010-10-14 @ 21:59:24



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback