Tjejen kan många språk men inte det jag förstår

Ikväll har jag fixat Isaks tårta eller egentligen idag, the hole day, 24/7, non stop men den vart ändå inte bra, nästan så man skäms.
Men medans jag har cyklat ner till affären 40gånger och bara blilvit skabbigare och skabbigare och det bara blivit mer och mer folk i affären så har Lydiapydia fixat min blogg :D WOOOHO!
Kolla så fin den vart, de är ju nästan så man blir tårögd. Jag tänker då inte ta någon ära för designen förutom de att det är jag på bildern och jag ville faktiskt ha en rosett så de va min ide(Bra jobbat Josse) men annars har våra samtal låtit så här.
Lydia- Πως θέλετε τη γραμματοσειρά
Jag- ÖÖH!!
Lydia- Πως θέλετε τη γραμματοσειρά
Jag- Va!
Lydia- Jag gör som jag vill.

Lydia- Как вы хотите шрифт
Jag- VA!? tolka de som ett nej
Lydia- Jag gör som jag vill

Lydia- Miten haluat fontin
Jag- Que?
Lydia- Jag gör som jag vill.
Om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte varför hon fortsatte fråga..


TACK TACK TACK TACK TACK!


Kommentarer
LYDIA

HAHAHAHAA alltså jag älskar dina inlägg! Du är så jävla skön Josse! Eller BLOND kanske är rätta ordet ;]

Men lite ära ska du allt ta åt dig, dels att de är du på bilderna, rosetterna och du fixade ju den übernicea bakgrunden och headern! Aah, fast resten är ju min förtjänst då! Mohahahahah........

Men så lite så!

Sov gott! (För de hann ja inte säga på msn....)

2010-10-16 @ 00:59:27
Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback