Jag ska bli hemmafru tror jag..Not!



Idag for jag till Sofia och hon sov medans jag såg på tv sen gjorde hon läxa och jag tänkte vara snäll och laga mat åt hon men alla vet ju hur bra jag är på att laga mat, jo alltså helt världelös så falukorven va svart och hård som chips, Nu vet jag att Amanda kommer skratta åt mig ännu mer för hon är den som alltid säger "neeej Josse rör inte maten du kan väl ta ut mjölken eller något sånt om du ska hjälpa" hahah.
Sen på träningen satt jag och Sorina och tog en massa kort och hade partystämning.

-Ja och igår va jag på hockey och han vart ju utvisad
-SÅ JÄVLA HETT!

-Och han skadade sig ju.
-SÅ JÄVLA HETT! tänk er ett gips med en mass blod.






KOLLA UTÅTVRIDNINGEN!!!! HELT SJUK.

Och från sidan, Hur tänkte gud när han gjorde så Sorina kan göra så när de är jag som dansar?? Fundera på de ni.

Jag och Sofia hade party.


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback