Undra sa flundra (säger man så)


Idag filmade vi på dansen och jag har aldrig gjort någon av dom där övningarna så jag kan säga att jag såg nog förjävlig ut..hahah
Jag hoppas Sari sätter en svart fläck över mig eller bara klipper bort mig helt o hållet.
Nu ska jag och Amanda iaf försöka komma på en ny pa100 ide eftersom dom inte svara i Bolivia. Kan de vara så svårt att skicka ett mail där de står "nej tyvär de går inte"???
Undra vad vi ska äta till middag, jag är jätte sugen på en gryta jag och Jessica åt i Grand canaria de va kyckling och ananas Mmmmm.. Jag minns dock inte hur de smaka bara att de va gott. Det vill jag ha undra om Amanda kan laga de åt mig medans jag sover?


Kram Josse

Kommentarer
Anonym

undrar som flundran om gäddan är en fisk

2010-09-22 @ 18:50:09
mimmi

Undra sa flundra om gädda e fisk!

2010-09-22 @ 20:26:26



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback