Släktfika

Som ni ser att "jag" skrivit tidigare så har Paulina kommit hem från teneriffa, välkommen hem. Så hon och Julia kom förbi på ett litet släktkalas och vi dansade till låten Chihuahua, skrattade åt spanska pygmeer och åt muffins(jag vågade inte erkänna att det var en pulvermix som jag bara blandade med vatten för de kändes som att dom tyckte jag va duktig som ba slängde ihop något så där snabbt). Vi pratade bla om att Paulina borde flyttade in i lägenheten mellan jag och Julia. Perfekt när man vill låna kläder och när man inte är sugen på maten som serveras hemma.

Nu ikväll ska jag iväg på utflykt med Nina. Jag älskar utflykter och jag älskar Nina så det här blir awesome!


Kommentarer
ninkaaaan

ha-ha, det bleev en fantastiskt utflykt!!!

helt sjukt!!!

2011-04-19 @ 12:08:17
Blogg: http://ettbushbarnsbekannelser.blogg.se/
julia

haha, du var duktig som bakade iallafall! :) dom var ju goda!

2011-04-20 @ 12:42:08
Blogg: http://jeia.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback