Vi tjejer vann IGEN

Shit pommes vilken jobbig dag. Har tränat,tränat,tränat och tränat. Det är ju i och för sig så jag vill ha mina dagar men jag skulle inte klaga om det fanns en middagspaus.
På volleybollen fick vi besöka igen och det var lika roligt som förra gången om inte roligare. 
Jag är stressad så in i ...... pa100,stilstudien,sm,vad som händer efter skolan danslärare/utomlands och när jag är så här stressad så fungerar volleyboll som meditation. Men jag har iaf bestämt mig och efter att ah pratat med min lärare och syv så vill jag söka både danslärare(vilket jag måste göra imorn för de är intagningsprov typ nästa vecka) och även söka universitet i USA. Jag fick mycket bra råd och känner mig nöjd med valen :D


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback