Frijoh the freaking french fry

Min första tanke när jag såg Ankis kommentar om att hon hade gips i 3månader var "
Shit är hon dum eller varför klagade hon inte?" Sen insåg jag att det kanske inte är så vanligt att be sin läkare gips sig själv när man inte är nöjd med antal gipsade veckor.

Idag efter skolan for vi hem till Irma där vi hade en liten hej då fest för Frida som far till USA imorn. vi lagade spagetti och falukorv och marängsviss och chips till efterrätt. Vi gjorde lite tester i vecko revyn och jag kom fram till att oavsett test så är B mitt svar. Fatta många test jag kommer hinna på en min nu när jag vet de.

Jag kommer sakna min blondakompis, det är vi två mot våra allmänbildade kompisar.

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback