Någonting större

Igår for jag,Amanda och Signe på gudtjänast och gjorde våran religionsuppgift. Signe satt med post-it lappar och skrev medan jag och Amanda tog "kort". Sedan for vi till liljahallen och såg Terese Fredenwall och Josh Wilson, han var/är HEELT AMAZING!!!! Han behövde bara gå upp på scenen med sin gitarr för att jag skulle bli förälskad.

Vi har just kommit in i kyrkan.
Jag- okej nu måste vi ta av oss jackorna ser de ut som......Får man ha på sig skorna?
Amanda- Får man inte? Blir vi utslängda annars?
Jag- Jag vet inte!!
Hahaha.. Ja vi var väldigt nervösa.

Kommentarer
amanda

MEH amanda hade ju lovat o gå med MIG!!! :O jävla svikare......... ska jag behöva gå själv nu???? snart ska jag skälla ut henne nanting

2011-04-22 @ 14:13:08
Blogg: http://baradidi.blogspot.com



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback