Jag vet en sak som inte du vet

Amandas mamma- Hej vet du var Amanda är?
Jag- Ja där vid 14.20 så köpte hon en yoghurt så hon skulle överleva tills hon skulle träffa Karl.
Amandas mamma- Vet du vart dom skulle träffas.
Jag- Nä men Amanda skulle gå på stan innan så jag gissar på stan.
Amandas mamma- Okej, Hon svarar inte.
Jag- Nähä okej men prova Karl "Karls nummer"
Amandas mamma- Tack jag hade inte hans nummer.
Jag- Förstod det men lycka till och hoppas hon svarar, hon brukar vara ganska dålig på att svara i mobilen ibland.

Amanda du kan va helt lugn. Jag har bara ett helt rum med bilder på dig som paparazzi jag anställt tagit, en sändare i din väska, avlyssnar din mobil minst 5gånger per dag med andra ord har jag inte så stor koll på ditt liv.




Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback