VI VAAAAANNNNN!

Nu kan jag äntligen stryka 2stora punkter på min att göra lista.
- Dansförställning
- Nka prov
Dansförställningen gick bra men vi kom på att de kan vara sista gången vi står på scenen tillsamman och kanske till och med sista gången vi står på scenen MEN ALDRIG!!! Jag ska upp på scenen igen för det är de absolut bästa som finns.

Nka provet gick väl bra eller nja eller nää eller aah ett av mina svar såg ut så här
"Likheter: De värmer vatten och så far ångan upp i en grej och sen vidare till en annan grej som gör om de till el.
Olikheter: De ena använder olja och kol och de andra något som börjar på F."

Ikväll på volleybollen fick vi fin besök. Vi spelade match tjejerna mot killarna och vi tjejer vann med 2-1 (Jag kan inte sätta ord för hur arg jag var när vi förlorade ett set). Men det var en riktigt rolig träning, vi skrattade bara åt dom medan de sparkade bollar överallt(jag och Sofia funderade på om vi skulle säga att volleybollar går sönder om man sparka på dom men vi vågade inte riktigt) och när dom inte sparkade bort bollarna så klagade dom på varandra, Goa pöjkar de där!

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback