Vilken plugghäst

Tänkte bara meddela att jordnöten jag tappade igår är tillbaka(eller jag slängde den) den låg innanför mitt gips.

När jag kommit in i ett rum på sjukhuset säger läkaren att hon bara ska springa iväg och hämta en liten grej så jag sitter kvar där i frid och fröjd tills hon kommer tillbaka med en SÅG... En sån där eldriven grej...WHAAAAT!
Läkaren- Har du sett en sån här förut?
Jag- Nej. (min tanke skriker; JAA PÅ TRÄSLÖJDEN!!!)
Läkaren- De kommer inte kännas alls så var bara lugn och slappna av.
Precis sådär sa läkaren som skulle ta blodprov på mig också och de kändes så jag litar inte riktigt på att en såg INTE skulle kännas.

Men nu är jag iaf gips fri och har suttit med pa100 sen klockan 13 och är fortfarande inte klar, YEY! Men jag var tvungen att ge upp för nu började varje mening låta "Om vi skulle vara tvungna att göra om eller utveckla det här projektet skulle vi nog hoppa av skolan". Så jag tryckte på spara och skickade ett mail till Ingrid och hörde sedan hur de gick för Amanda och de visade sig att hon också nyligen skickat ett mail till Ingrid.
                                                      MVG-barnens mail
Amandas mail: Hej nu är jag klar med diskussion säg till om du har några synpunkter och om det är något jag ska ändra på... Fast jag lär inte göra de.

Mitt mail: Hej nu är jag klar med diskussion fast jag har chansat hej vilt på vad det var jag skulle göra. JO de finns ingen rödtråd genom min diskution, MEEEEN lika glad för det är jag men gladast är nog räven....

Vi utformade en balettlektion vilket kunde ha varit ett pa100.
Vi höll i balettlektioner en hel vecka vilket kunde ha varit ett pa100.
Vi gjorde enkätsammanställning på 400enkäter med 10frågor vilket kunde ha varit ett pa100.
Vi valde att lägga ihop alla de här + att ha 4st frågeställningar........

Kommentarer
amanda

bara enkäterna hade varit 5 pa100

2011-04-28 @ 09:44:51
Blogg: http://amunds.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback