Will you be my valentine??

Alla ♥ dag idag och jag måste erkänna att jag som alltid varit en liten alla♥dagtönt. När man var mindre så brukade man få göra små söta kort på skolan och när jag och Jessica kom hem fanns det alltid ett fat med hjärtformade kakor som stod och väntade och sen när pappa kom hem så fick vi gelehjärtan.  Allt var frid och fröjd och jag var överlycklig över att ha fått pyssla på skoltid och äta godis mitt i veckan medans man nu ju äldre man blir ska bli mer och mer bitter över den här "jävla dagen"..hahah!

Men jag tänker inte sitta hemma och sura över att jag inte hittat min supersnyggasnowboardåkandegitarrspelandesångaresomävenärenhejjarepåattdansaochharenstugaigreklandpojke än?? NÄÄ utan jag ska ha myskväll med Söfia och Ida.


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback