PANIK

Jag har panik. Panik över vad som händer efter studenten. Jag vill fara till Italien men vad tusan ska jag göra i Italien? Jag vill fara till London men vad ska jag göra i London? Jag vill fara till Kalifornien men vad ska jag göra i Kalifornien?
Jag vill ta kort,  jag vill lära mig dansa salsa,samba och alla såna där "coola" danser, jag vill fixa extremafrisyrer så det ser ut som dom har ett fågelbo i håret(fast ett fint fågelbo då), jag vill dansa jazz i en musikal, jag vill kunna sminka folk, jag vill vara jätte duktig på balett och få uppträda med det även om det bara är på en liten scen i en källare med 4personer som publik, jag vill bo i Kalifornien och leva OC-livet, jag vill ha ett jobb som innebär att man ska gå omkring bland jättefina kläder hela dagarna, jag vill bli brandman och rädda folk från 11/9 fastän jag vet att jag är några år för sent ute.
,

Kommentarer
pernilla

9/11 heter de

2011-02-08 @ 18:29:55



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback