Boliviabilder 4

Vi åkte linbana upp till Jesus en dag. Han var så högt upp så jag och Amanda var tvungen att ta en paus efter vi gått 2trappsteg. Man skulle ju kunna tro att självaste Jesus skulle kunna fixa fram lite syre men nä det var tydligen för mycket begärt.





Världens sötaste Patrik






Vi for på en marknad där jag och Amanda köpte ca30st nagellack och det gick på 70kr tror jag eller nä eller om jag ska vara helt ärlig så minns jag inte hur många nagellack vi köpte eller vad de kosta jag bara ljuger..hahah!

Vi for och åt lunch hos någon faster (ovanligt va.hahah) Hon hade gjort en hel grillbufe och det var faktiskt den enda kycklingen vi tyckte va god så vi tog vara på tillfället och åt som hästar.

Vi for på Dumbo med Kathy och Diana och åt glass som vanligt. Varje gång vi skulle va med dom så fick vi välja vad vi skulle göra och det vart ALLTID dumbo och glass.

En beväpnad vakt kom emot oss och skrek något på spanska som jag inte förstod men så hemskt kan de inte ha varit för Amanda verkar inte bry sig..haha!
Är det conversen jag har i påsen???? JAJAMEN 2par converse för under 500kr

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback