Hola hola

Idag var vi pa Bio med Katheryn och Diana och vi smuglade med oss 2pringels och 2pasar med Oreos. Har ar namligen ALLT forbjudet man maste tex lamna vaskan och allt innan man gar in i affaren, man far inte ta med sig nagot att ata pa bion osv..

MIN KAMERA AR DOD!!!!
Jag vill ligga hemma i min sang,ata glass med sjuuuuukt mycket kolasas,se pa dirty dancing och grina och tycka synd om mig sjalv.
Jag skulle ta min vaska men da ar vaskans snoren och kameran en enda stor rora och sa KABOOM faller min kamera i stengolvet (vilket den tydligen inte talde) och nu ar den bojd dar framme sa den gar inte att starta :(
Jag skulle behova varldens starkaste man eller typ pippi som bara kan boja till de.
OCH allt for att man inte fick ta in sin jakla vaska i affaren......

Idag at vi spagetti och kottfarssas och snacka om att magen har krympt jag vart spymatt av en halv barnportion typ..hahaha
Men guud va gott de va med riktig mat som gick att ata, HALLELUJA!

Jag vet inte riktigt vad jag ska saga mer forutom att vi ska utnyttja vara sista dagar i Cochabamba till fullo :D

JO jag har kopt ett par laga morklila converse for 200kr, NICE! Jag tror vi skulle till ett stalle som saljer dom for 150kr sa da blir det ett par till :D :D :D :D :D :D :D


Jag saknar sverige men jag lar ju langta tillbaka efter fa se har ohm 2dagar

Dom har Greklands blommor har...om nagon ville veta....

Kommentarer
frida

ta hem lite oreoooos :D:D

2011-01-12 @ 09:23:28
Blogg: http://frida7.blogg.se/
moster

hoppas att bion var bra! Har ni börjat att li nervösa inför hemresan eller är allt glasklart? Har du blivit brun nu så man får känna sig som en blekfis brevid dig? Hoppas att ni har börkjat få nån ätbar mat så ni inte svälter ihjäl... ha detgott kramar från oss alla i Brån.

2011-01-13 @ 15:10:25



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback