Jag vill ha cheeschips och vitloksdipp

Marlene.
Jo de ar klart de finns mat har och en del ar gott men en del riktigt ackligt. Jag tycker inte om nar de smakar konstigt eller ar for tort,inte smakar som hemma eller da man blandar maten konstigt med andra ord ar jag ganska krasen. Men jag gillar pizzan,glassen,pommesfrittsen, och lite kyckligt.
Det ar dock jobbigt att dom har notter,frukt och morotter i ALLT har de har inte varit en enda maltid som jag talt helt..hahah

Jag saknar er ocksa och jag hoppas Allispallis inte blivit stor och borja ga,roka,smyga ut pa kvallarna,aka mopped utan hjalm och allt sant dar..haha

JAG SAKNAR SVENSKAN!! Jag saknar att kunna forsta vad folk sager,att kunna svara pa fragor att faktiskt forsta nar nagon fragar mig nagot, att inte hela tiden sta dar som en idiot och bara kanna sig som en svans.. Vilket jag i och for sig ar eftersom jag inte forstar vad folk sager sa foljer jag ju bara efter. Jag vill att folk ska prata svenska har jag ar less pa att inte forta nu..
Inte for att jag skulle vilja fara hem eller att jag angrar att jag kom hit verkligen INTE men att hela tiden bara hora folk pratar och ibland hor man sitt namn och inet forta ar vaaaaldrigt vaaaldrigt jobbigt.


SOFIA VARFOR SVARAR DU INTE!!!???

Kommentarer
MOSTER

Kul att höra att du äter något i alla fall. Njut av värmen här har vi snöstorm och blåsigt och kallt fast det bara är minus tre. En sån dag man inte vill vara ute så mycket i onödan. Du kan vara lugn Allis går inte än men hon har börjat att försöka vända sig från rygg till mage. Har du varit med om några kidnappningsförsök än?! Har ni baadat eller varit till havet, visst skulle ni det? Saklnar dig här hemma men spm sagt njut av värmen för den har vi inte här. Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-01-07 @ 12:36:44
pappa

Jaa va trodde blondinen, att det serverades svensk husmanskost. Hur smakade den friterade råttan ? Nu ska jag och Jennie fara och köpa 1 kg godis.

2011-01-08 @ 19:00:25
Blogg: http://jessicanylanderr.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback