Honey I´m home

Jessica fick just sin present en vit jätte fin klocka och hon vart jätte glad eller så fejkar hon sjukt bra.Haha
Idag har vi varit och handlat och bara små pratat så där som vi alltid gör och nu känner jag mig lugn jag är hemma,hon är kvar,allt är sig likt!! 

Jag ska göra väärldens bildbomb i helgen och skriva om en massa vi gjort jag LOVAR.
Idag har jag iaf träffat lite folk, ÄNTLIGEN!!
Jag och Pernilla sprang mot varandra kramades och snurrade runt EXAKT som i film (kanske liiite osmidigare...liiiite) sen pratade vi en massa.
Pernilla- Vad gjorde ni??
Jag- Vi träffade jesus,vi for till en sjö.....
Pernilla- Jaja jag bryr mig inte vad åt ni?
HAHAHA.. Oh vad jag har saknat människan. Äntligen lite människor som är precis som jag!
Sen träffade jag Sofia och det var mer som ba OMG du finns på riktigt det är verkligen du,HALLELJUA! hahhaha
Sen for jag iaf hem till Sofia, till hennes egna lägenhet, hon har en egen lägenhet, hur länge har jag varit borta egentligen??
Där åt vi ballerinakladdkaka och pratade om en massa som hänt innan vi får hit och gjorde tacos och for på träningen.
OCH vem träffade jag på träningen om inte IDAAAAA, min Ida, min älskade underbara Ida. Jag kommer aldrig klara mig ett helt år utan hon när hon ska fara till USA. Hon måste helt enkelt ta med mig :D Wooho jag ska till USA

Imorgon ska jag till skolan och jag är faktiskt helt sjuuuuuukt taggad!!! Okej det är inte på skolan jag är taggad utan de är på att träffa alla mina underbara vänner.
Frijoh
Signe
Julia
Fanny
JAG SAKNAR ER!!!

Btw jag flagnar som tusan på min näsa.

Igår när vi var på Stockholmsflygplatsen så ringde Marlene och så fick jag prata med Isak och Lisa.
Isak- Josefin hur låter det där konstiga språket?
Jag lät Amanda prata
Amanda- Hola Isak, Que tal?
Jag- Förstod du något?
Isak- Ah jag förstod nog allt.

Lisa- Jag har saknat dig.
Då jag ba AAAH jag saknar dom också vilken hemsk människa jag är som har lämnat dom i 3½vecka..HAHA

Men nu känns allt mycket bättre när jag fått träffa nästan alla igen. Jag tror aldrig jag har varit borta i 3½vecka förut 2veckor MAX eller nä jag var borta länge när jag var och hälsa på morfar men då var jag så lite. Men 3½vecka och jag höll på att dö av längtan efter alla hur ska de här gå i framtiden......hahha

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback