12.11

Vi är klara med PA100 för idag....tror jag eller jag hoppas de.

Jag- Men vi fattar ju inte vad det är vi ska göra.
Amanda- Nä jag vet och jag fryser.
Jag- Ska vi ge upp?
Amanda- Ja

Amanda- Men nu kan vi inte kopiera in något mer från våran projektplan
Jag- Då är vi klara

Tanken på att vi kanske måste skriva något nytt och faktiskt jobba istället för att högerklicka, trycka på kopiera och sen klistra in på ett annat worddokument har aldrig slagit oss.
Men det är inte rätttvist att vi ska behöva sitta och skriva ett arbete på 82st precis som vi vore vuxna mogna människor när vi inte alls är det. Vi är sånna som bröjar grina på affären för vi är för hungriga för att handla, tycker att H&Ms skapare har gjort så mycket gott för världens så hon borde räknas som en gud, klär ut oss till en sköldpadda och krabba för vi tycker der är samma kvalite som Mona lisas leende... Vi är inte vuxna nog för PA100.    

Kommentarer
Amanda L

alltså varför kan man inte "gilla" på bloggar?? vore ju sjukt praktiskt.. nejmen jag håller med dig totalt, ofta man är mogen nu att göra ett helt eget projekt under ett helt år och det ska gå BRA?? nej.. jag är på den nivån att jag typ vill att pappa ska hålla handen när jag ska göra nåt läskigt, typ gå till banken (nästan iaf).



men men vi kämpar på, på nåt sätt ska det väl ändå gå får man hoppas. KRAM!=) /amanda L

2011-03-01 @ 22:21:00
Blogg: http://baradidi.blogspot.com



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback