Boliviavideo 1

Efter nästan 2veckor i Bolivia kom Heydie och frågade om vi skulle se trollkarlen och både jag och Amanda såg ut som ufon och förstod inte alls vilken himla trollkarl det var dom snackade om så dom förklarade att det var han som bodde i huset.
Då har det alltså bott en trollkarl i huset och vi har varken sett han eller hans bil men Amandas kusiner sa att han gjorde sig osynlig och att det var därför vi inte viste om han. Jag förstod att dom skämtade men nu är jag inte så säker längre för hur kan man missa en hel person i ett sånt litet hus?
Men den kvällen så hade han en lite show för oss och han var helt galen. Jag och Amanda satt så här hela föreställningen "NÄÄÄ, MEN GUD, HAHAHHAHAHAH, MEN VAA, ALLTSÅ VAA" (de kommer ni höra i video här nere)

Där här är han slutnummer och det är sjukt! Jag gissar på att det är något i bordsbenet men jag förstår inte hur??


Kommentarer
amanda

man hör att jag ba "jag fattar ingentiinnng" och det låter som jag håller på börja gråta

2011-03-18 @ 17:08:38
Blogg: http://amunds.blogg.se/
frida

SHIT! DÄR ÄR JU MANNEN! THE MAN! MANNEN AV RANG!!!!!

2011-03-18 @ 17:37:13
Blogg: http://frida7.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback