You and me

Håller just nu på att berätta ALLT om min dag för Amanda på facebook. Jag älskar när folk ber en att prata om sin dag UTAN att man behöver lyssna på när den sen ska berätta om hela sin dag för helt ärligt är det inte ofta jag bryr mig. Okej det där låter väldigt egoistiskt och bitchigt men just face it de är roligare att prata än att lyssna.

När vi var i Bolivia så hade vi en väldigt mysig pratstund varje kväll då vi låg i sängen innan vi somna. Man fick berätta något den andra inte visste om en själv, berätta något roligt, berätta något man behövde råd med eller bara lätt sitt hjärta, myspys! Vi lärde känna varandra lite extra bra tack vare det där... Jag längtar tillbaka, tänk om jag fick ta med mig en massa falukorv och makaroner dit då hade jag aldrig velat fara hem.


Kommentarer
amanda

josse få mig inte att grina nu :(:(:(

2011-03-10 @ 22:50:13
Blogg: http://amunds.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback