"Men nu är vi ju klara"

Dagen började med att Signe snoozade 11timmar och hon lyckades iaf komma i tid till repet, duktig tjej det där. Jag tänkte ta mig tiden att säga förlåt från oss alla till Signe för att vi ALDRIG är seriösa på dina rep.

Sen fortsatte jag och Amanda vårat PA100 pluggande och vi har kommit så långt att vi ska ta ledigt imorn. Vi satt på biblioteket och "pluggade" vi designade chips och jag försökte skratta tyst men det är OMÖJLIGT!!! Varför tycker folk om biblitek egentligen? Alltså vad är det charmiga med att alla ska vara tysta och bara sitta och läsa en bok?

Kommentarer
Julia

hahahah, hade glömt det där med snoozningen!!

2011-03-03 @ 19:56:48
Blogg: http://julica.blogg.se/
signe

haha jag har en känsla av att jag inte kommer få glömma det. som sagt. felsägning.

2011-03-03 @ 22:01:24



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback