Älskar att gå omkring i danskläder utan att få konstiga blickar

Idag satt jag och Amanda och pratade om skillnaden mellan Media och Dans.

MEDIA                                                                 DANS
Kolla mina nya jeans                          Kolla mina nya springbyxor
Kolla mina nya klackar                       Kolla mina nya halksockar
Jag gjorde sotade ögon idag               Jag har faktiskt på mig mascara
Jag har plattade håret idag                 Jag har kammat håret idag
Känn va gott min parfym luktar          Jag luktar inte så äckligt har bara haft två danslektioner och duschade igår


 


Kommentarer
fridaj

(Y)

2011-05-26 @ 12:35:17
julia

jag tror jag skulle passa in på dans! de lät skönt! :)

2011-05-26 @ 17:38:58
Blogg: http://jeia.blogg.se/
amandaL

sen när har nån nya springbyxor? :O

2011-05-26 @ 23:30:06
Fanny

HAHA

2011-05-27 @ 20:20:15
Blogg: http://nyheter24.se/nextinfashion/ljung



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback