Jag kommer sakna mina danssalar

MatteC np var RIKTIGT svårt och jag kommer vara överlycklig och bjuda på tårtkals om jag får G.
Jag är så sjukt stressad så jag är nära på att börja grina hela tiden.T.ex. Idag fick jag jobba på mitt solo under dansträningen men Ingrid bad mig svara på 3enkäter som kanske tar max 10min att göra och jag var såååå när på att börja grina..haha!

Nu har jag iaf äntligen skrivit klart mitt nk arbete och ska ge upp pluggandet för ikväll men de fortsätter imorn. Hurra.

Amanda- Signe du är smart, Irma logisk, Julia klok(eller något) och du josefin är klurig.
Jag- Jaha så jag är den dumma.
Amanda- Nej alltså du är smart och tänker rätt det är bara de att ingen annan tänker som du därför tror folk att du är dum.

En sak som alltid gör mig lugn är att sätta på bra musik, vrida upp värmen på max och sen bara ligga i en danssal och rulla runt på golvet..Hahah! Det kanske låter konstigt men är man dansare så förstår man direkt charmen i det.


Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback