Audition gick bra!

Ett dygn i Piteå.
Audition
Det började med att vi fick nummer och jag fick nummer 2 vilket är mitt lycko nummer.
Första danslektionen var modernt och bland det första läraren säger är "Vi ska ha mycket golvteknik idag".YEY. Efter lektionen drack vi saft.
Andra danslektionen var balett och rytmik så vad kan man säga balett är balett.
Efter lektionen drack vi saft.
Tredje lektionen var jazz och jag hann som inte reagera på att lektionen börjat innan den va slut.
Efter lektionen drack vi saft.
Sen skulle jag visa solot och jag satte de!!! Det har jag aldrig gjort förut vilket inte kändes jätte bra.
Efter solona drack vi saft.
Sist var det dags för intervju och mer förvirrad flicka får ni leta efter.
Läraren- Är du envis?
Jag- JAA OJAA!!
Nu är det bara att hoppas på att det är positivt att vara envis.

På äventyr i Piteå med Julia
Vi gjorde egen nachos.
Vi åt kladdkaka och cheez ballz medan vi kollade på skilda världar.
Vi sov på en luftmadrass men när vi vaknade var det bara en madrass.
Vi var precis som planerat på cubus klockan 10.00 imorse.
Vi köpte mackor till bussresan hem. Vi gjorde en liten miss i dressing valet Julia valde hot och jag trodde hon skulle dö för den va HOT och jag valde curry så den luktade över hela bussen. MEN hon som satt bakom oss i bussen var mer störande.


Kommentarer
Fanny

Tror att envis-frågan var typ ett test på hur motiverad man är eller nått. så då borde du ju svarat rätt =)

2011-05-29 @ 16:57:34
Blogg: http://nyheter24.se/nextinfashion/ljung



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback