Jag ska hålla tummarna varje sekund tills han är hittad.

Vi letar efter mina kusiner morfar som har varit försvunnen sedan igår eftermiddag då han gick ut i skogen. Imorgonbitti kl 08:00 ska vi gå skallgång och vi skulle behöva så många frivilliga som går att få tag på. Om du har möjlighet, ta dig till östanlid (utanför pengsjö) imorgon och hjälp oss leta!
Om du har några frågor kan du ringa Håkan 070-6276457 eller Paulina 070-3285643


Det är helt ofattbart att någon bara kan försvinna sådär. Jag ber till gud att dom hittar han ikväll och att han är oskadd. Om inte så far jag och flera ut i skogen imorn klockan 08.00 och hjälper till att leta.

Kommentarer
julia

det är nog ingen som förstår! det känns som en film alltihop!

kommer du/ni imorgon?

2011-11-11 @ 19:40:22
Blogg: http://jeia.blogg.se/



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback