Shakira vs Lasse Brandeby

Jag och Paulina var på Zumba ikväll (jag blir trött bara av att skriva namnet). DET VAR SÅ FRUKTANSVÄRT  FANTASTISKT JOBBIGT. Det var en perfekt Josseträning, jag tog i allt jag hade dom första 15min eftersom det var så grymt roligt och sen dom andra 45min försökte jag att inte svimma..Hahah!
Något jag hade problem med var dock alla höfter. Jag har dansat jazz,balett och modernt och i alla dom stilarna är det viktigt att man tänker på höfterna. Höfterna ska vara stilla och raka medan min Zumbatränare tänkte lite mer "SKAKA, låt höften vara fri, SKAKA". Det är förbaskat svårt att lära om sig efter 12år så jag var ingen Shakira i Waka waka utan mer en Lasse Brandeby i Let´s dance.

 

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback