Mys på stan med Amelie

Det där med att jag inte skulle köpa någonting gick ju inte så jätte bra. Men till mitt försvar så köpte jag bara grejer jag behöver för att fortsätta leva tex legging,marscara, örhängen,väska och 2ramar. Allt det här gick på 550kr så egentligen borde jag vara stolt över mig själv som shoppar så ekonomiskt.

Till lunch hittade vi ett ställe som serverade morotssoppa med bröd och sallad. "Det här låter bra, varm soppa och mycket sallad" tänker jag då och beställer maten och går och sätter mig. Då visar det sig att det är 3salladsblad, de har bytt ut smöret mot något gröntslem, stället är alldeles för vuxet med alla dessa mammor och affärsmän för två ungdomar som fortfarande äter sin mat med händerna OCH som pricket över iet smakade soppan förtaskigt.

Kommentarer



< Namn

< E-postadress {visas ej}

< Bloggadress


Kom ihåg mig?
Trackback